Гарантійне обслуговування / ремонт
- Ми не несемо зобов'язання по гарантійному обслуговуванню / ремонту продукції, що продається - ці зобов'язання (як і декларування / дотримання гарантійних термінів) несе виробник (або уповноважений представник) / сервісний центр.
- При необхідності виконання гарантійного обслуговування / ремонту купленої у нас продукції, Ви можете:
- Відправити / передати цю продукцію безпосередньо в сервісний центр або виробнику. Дані про те, куди необхідно відправляти / передавати продукцію Ви можете отримати у закріпленого за Вами менеджера або безпосередньо у виробника за контактними даними, розміщеним на його офіційному сайті / в супровідній документації (паспорті, інструкції і т.д.).
- Відправити / передати цю продукцію до нас в пункт видачі / відправки товару, і ми самі передамо її виробнику / в сервісний центр. При цьому строки отримання товару з ремонту можуть зміщуватися на час прямого і зворотного пересилання / передачі продукції.
- При передачі на гарантійне обслуговування / ремонт разом з товаром Ви повинні надати в письмовому вигляді якомога більш докладний опис суті проблеми, яка виникла.
- Ми не несемо відповідальності за якість роботи сервісного центру / виробника з гарантійного обслуговування / ремонту продукції. Всі претензії з цього питання пред'являйте безпосередньо сервісного центру / виробнику.
- Товар не підлягає поверненню по гарантії якщо даний виріб експлуатувалося не у відповідності із заявленими паспортними технічними характеристиками, а також проводився некваліфікований монтаж виробу.